بیانیه بسیج دانشجویی دانشکده علوم تربیتی درمورد حجاب و عفاف

بسم رب الشهدا و الصدقین
بیانیه بسیج دانشجویی دانشکده علوم تربیتی


ضرورت انقلاب را بشناسید و بدانبد که عفاف و عصمت جامعه و طهارت دامان زن ومرد در جامعه انقلابی ایران یک ضرورت و یک فریضه بزرگ است  زن مظهر ظرافت و جمال افرینش است اصلاح جامعه در گرو تقوای زن  و محیط خانواده درست اوست بر همین اساس زن مربی بشر است.


دختر ایرانی!!! به گونه ای رفتار کن که وقتی پسری تو را اشاره می کند به خاطر انسانیت تو باشد


پسرایرانی!!!این بار اگر زن زیبارویی را دیدی هوس را زنده به گور کن و خدا را شکر کن به خاطر خلق این زیبایی


کسی که بخواهد پاک باشد ظاهر و باطنش را باید یکی کند،حجاب ظاهری ریشه در عفاف درونی است.


تا میگویی خانم حجابت؟؟؟؟میگوید اقایون نگاه نکنند.میگویم:پس شما هم درب خانه و ماشینت را قفل نکن بگو خب دزدها نیایند؟؟هیچ وقت همچین کاری را میکنید؟؟؟؟
بعضی چشم ها منتظر یک جرقه اند تا جامعه را به آتش بکشند مراقب باشید رفتارتان جرقه آفرین نباشد.


آنان چفیه داشتند .............من چادر دارم؛ آنان چفیه می بستند تا بسیجی وار بجنگند........من چادر می پوشم تا زهرایی زندگی کنم؛ آنان چفیه را خیس میکردند تا نفسهایشان آلوده ی شیمیایی نشود......من چادر میپوشم تا از نفس های آلوده دور بمانم
آنان سرخی خونشان را به سیاهی چادرم امانت داده اند من چادر سیاهم را محکم می پوشم تا امانت دار خوبی برای آنان باشم.


یکی از اهداف و راهبردهای نظام سلطه در عرصه جنگ نرم تضعیف اراده و تعهد دینی برای ترویج بی‌قیدی و گسترش بی‌بند و باری و نقض هنجارهای قانونی و شرعی در جامعه اسلامی ایران است. جریان‌سازی برای تهدید و تعرض به حریم عفاف و حجاب با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای و راه‌‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای و تلویزیونی متعدد از برنامه‌های دشمن در راستای جنگ نرم و تهاجم فرهنگی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران می باشد و شکی نیست که اگر از سوی آحاد جامعه به ویژه مسئولین و متولیان امور فرهنگی به تذکرات و هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم  توجه بیشتری می‌شد امروز شاهد ورود عده‌ ای به مرز هنجارشکنی‌های فرهنگی و اخلاقی و گریز از قانون نمی‌شدیم.


ما دانشجویان ضمن حمایت قاطع خود از مواضع متین و انقلابی ریاست محترم قوه قضائیه آمادگی کامل خود را برای هرگونه اقدامی علیه ظواهر بی بند وباری که چهره زن با شخصیت ایران را خدشه دار کند اعلام میداریم و از دستگاه های اجرایی کشور می خواهیم به وظیفه خود به طور جدی عمل کنند .

 


والسلام علی عبادالله صالحین
بسیج دانشجویی دانشکده علوم تربیتی مرودشت



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394برچسب:, | 11:40 | نویسنده : محمد رحیمی |